[ LUGOS ] Sound problem

Tha MASTER polz na writeme.com
Sre Feb 2 10:08:15 CET 2000

> Na domacem rac. mi nikakor ne uspe spravit v uporabo zvocne kartice, ker
> je ob nalaganju sistem sploh ne prepozna. Pod Win98 pa deluje vse BP.

Se mi je kar zdelo, da se bodo taki maili zaceli pojavljati kaj kmalu.
RH install izgleda prevec lahek in ljudje potem ne razumejo, kaj jim
dela / ne dela.

Torej, za zacetek poskusi z ukazom sndconfig, ce to ne dela poskusi se
soundconfig, sndconf, soundconf ... Ne vem namrec, katera od teh komand je
prava.

Ce si s tem orodjem ne bos mogel pomagati, ti svetujem, da instaliras kernel
source in pogledast v /usr/src/linux/Documentation.

Pravzaprav je nasploh najbolje, da si pogledas /usr/src/linux/Documentation,
ker je nekje pac treba zaceti z branjem.

Linux namrec zahteva mnogo branja in ti na koncu pusti kar nekaj znanja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist