[ LUGOS ] Mreza UTP (OFF TOPIC)

Uros Uros
Pon Feb 21 12:21:52 CET 2000

Mislim, da ti bo preko UTPja delalo boljse kot ce bos uporabil BNC (na
daljavo), BNC kabel prenese sicer mirno daljavo tja nekako do 100-150m,
medtem ko UTP ne bi smel imeti problemov na tako daljavo, prav tako je lazje
razprest UTP mrezo kot BNC... Jaz imam problem pri BNCju v svoji hisi, kjer
imam preko 250m kabla in mi v primeru da mi na enem krilu manjka racunalnik
ne deluje celotna mreza, pri UTPju se temu izognes (ringu)...

LP, Uros

----- Original Message -----
From: "Matjaz Terpin" <matjaz.terpin na comcom.si>
To: "Lugos-List na Lugos.Si" <lugos-list na lugos.si>
Sent: Monday, February 21, 2000 8:37 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] Mreza UTP (OFF TOPIC)

On Mon, 21 Feb 2000, Gašper Romih wrote:

> Zivijo !
>
> Ali lahko uporabim UTP kabel za mrezno povezavo(med hisami) med uporabniki
> ki so vec kot 100 m narazen? Ali pa da uporabim zvezdasto topolgijo in dam
> vmes hub kot ojacevalec. Ali lahko deluje hub kot ojacevalec ?
> Pa prosim ne mi reci da naj uporabim koaksialni kabel ker vem kaksne so
> tezave ce je kje prekinjen.

Lahko, ampak pazi na strelo. Mislim sicer, da je coax-oprema še bolj
občutljiva od UTP-ja, ampak vseeno je najbrž pametno uporabiti kakšne
prenapetostne zaščite. In pa po možnosti oklopljen kabel, torej STP.

Optika ti je pa najbrž predraga, ne :]

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si