[ LUGOS ] Mreza UTP (OFF TOPIC)

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Feb 21 08:37:38 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Gašper Romih wrote:

> Zivijo !
>
> Ali lahko uporabim UTP kabel za mrezno povezavo(med hisami) med uporabniki
> ki so vec kot 100 m narazen? Ali pa da uporabim zvezdasto topolgijo in dam
> vmes hub kot ojacevalec. Ali lahko deluje hub kot ojacevalec ?
> Pa prosim ne mi reci da naj uporabim koaksialni kabel ker vem kaksne so
> tezave ce je kje prekinjen.

Lahko, ampak pazi na strelo. Mislim sicer, da je coax-oprema še bolj
občutljiva od UTP-ja, ampak vseeno je najbrž pametno uporabiti kakšne
prenapetostne zaščite. In pa po možnosti oklopljen kabel, torej STP.

Optika ti je pa najbrž predraga, ne :]

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si