[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Tor Feb 1 23:29:19 CET 2000

Pozdravljeni!

Rad bi v cygnus okolju spremenil vsa imena napisana z velikimi črkami (CAPS) v
male črke. Zanima me kako bi to naredil na celotnem disku, s tem, da bi se
ohranile končnice... se pravi, da bi se spremenilo le to da se vse velike crke
v imenih datotek spremenijo v male crke. Ker imam orodja za konverzijo zelo
omejena, bash, sh, awk, grep in cut. Zanima me kako bi s temi programi najlazje
spremenil goraj omenjeno. (man page-e sem si prebral, pa nisem nasel resitve,
ki bi bila dovolj enostavna, da bi jo sam doumel in apliciral v praksi).

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist