[ LUGOS ] informix & Linux

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Dec 9 16:47:42 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Branko F. Gracner wrote:

> mislim, da se nihce tukaj izmed vas, ki ste odpisali na moja
> sporocila ni doumelo, kaj sem hotel povedati. NOBENA opensource baza
> ne omogoca vsega tega, kar omogocajo najboljsi komercilani produkti.
> pri bazah, ponavadi pri majhnih in ne prevec obremenjenih je
> pravzaprav s stalisca delovanja katero opcijo (opensource ali
> komercialno) se izbere. bolj pa kot gremo v takoimenovani enterprise,
> pa VSE opensource baze odletijo kot gumbi na starih gatah, ker jim
> manjkajo stvari, ki jih komercialne baze nimajo. pa ceprav moras
> placati zanje tezke miljone, se splaca.

> [...]

... razsvetli nas kaj jim manjka... :), resno me zanima, ker se postgres
oglasuje kot dobra alternativa in bi bilo lepo vedeti kaj je pri vsem
skupaj res in kaj ni...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist