[ LUGOS ] informix & Linux

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Dec 8 20:21:03 CET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 06:11:02PM +0100, Branko F. Gracner wrote:

> komercialno) se izbere. bolj pa kot gremo v takoimenovani enterprise,
> pa VSE opensource baze odletijo kot gumbi na starih gatah, ker jim
> manjkajo stvari, ki jih komercialne baze nimajo. pa ceprav moras
> placati zanje tezke miljone, se splaca.

Vcasih nimas tezkih milijonov... :) Jaz pa poznam nekaj 'enterprise' zadev,
ki se vedno laufajo na nekomericalnih bazah... Pa jim nic ne manjka.

> ... ni vedno pametno trmariti.

Kdo pa trmari. Jaz ti samo pravim, da velikost baze ni merilo po katerem bi
se odlocal o tem ali gres na komercialni produkt ali pa na opensource oz.
gnu.

David!
Windows 95 - Is sucking up my drive.

Dodatne informacije o seznamu Starilist