[ LUGOS ] duplex?

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Pet Dec 29 18:36:15 CET 2000

On Fri, 29 Dec 2000, Iztok Heric wrote:

> Hi!

> Sicer pa za 10M mrezo v bistvu ni treba kupovati niti drazje
> EtherExpress kartice - meni delajo Compexove PnP PCI RL2000 cisto OK -
> v Linuxu enkratno, pa tudi v alternativnih OS.

Jaz imam celo omrezje 15 racunalnikov z RL2000 PCI in Compexov 16 portni
hub in deluje vse ok ze kar nekaj let. Ce koga zanima imam se nekaj kartic
RL2000PCI naj se mi oglasi na privat mail. Zadnje case dobivam rac. z
Allied Telesynovimi (kak se ze to napise) 100MB karticami. Ali kdo ve kako
se obnasajo v Linuxu? Mislim, da je oznaka kartica AT2500 nisem pa siguren,
ker sem zdaj doma.

LP,

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist