[ LUGOS ] duplex?

Iztok Heric iztok na creativ.si
Pet Dec 29 17:25:49 CET 2000

Hi!

> Najbrz bom vzel kar EtherExpress pa se hub zraven. Glede kabla, nisem
> prevec doma v tem ethernetu, kaksen kabel naj potem nabavim za lokalno
> mrezo, ce BNC, pravite, da ni dober?
> Kateri HUB-i so 10k, IBM?

Odvisno koliko PCjev mislis povezati - in ce bos imel 10 ali 100MBps mrezo.
Za domace potrebe je 10Mbit cisto dovolj (ce ne nameravas konstantno
prenasati velike kolicine podatkov).
Ce bos imel dva PCja je najboljse imeti cross-over UTP kabel (dva para
zic sta prevezana). Takrat ne rabis huba, ker sta povezana direkt. To
deluje tudi na 100Mbit LANu.
Lahko ga naredis sam, ce si sposodis klesce za namestitev konektorjev,
ali pa prosis da ti ga naredijo v trgovini. Lahko uporabis
tudi Coax (BNC) za vec racunalnikov, samo obcasno tak kabel zabava (vsaj
mene je nonstop) - mreza pada zaradi kakih slabih stikov, zraka, vremena!?
Ce bos imel 10Mbps mrezo in hub, predlagam Compex-ov 8 portni (nekje
okrog 8-10 KSIT).
Sicer pa za 10M mrezo v bistvu ni treba kupovati niti drazje
EtherExpress kartice - meni delajo Compexove PnP PCI RL2000 cisto OK -
v Linuxu enkratno, pa tudi v alternativnih OS.

Za 100MBps LAN itak rabis UTP in ustrezen hub (100MBps so sicer "nekoliko"
drazji od 10, tudi kaki no-name. Compexov pride okrog 40KSIT (vsaj
pred dvema mesecema je), kar je za domaco rabo pretiravanje.

LP,
Srecno 2K+1
Iztok Heric

Dodatne informacije o seznamu Starilist