[ LUGOS ] ZIP kot boot disk & Matrox G450

Jurij Reščič jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Pet Dec 29 14:23:02 CET 2000

Zdravo!

Hvala za odgovore, včeraj mi je končno uspelo spraviti
Matrox G450-ko k poslušnosti.  Rešitev:  XFree86 4.0.2
(že preveden) + Matroxov beta driver (tudi že preveden).
Kakšne Xinerame pa nisem poskusil.

Sicer pa gre za SuSE 7.0 (kernel 2.2.16, tak kot je).

ZIP (ATAPI) kot boot disk:
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/ZIP-Drive.html   :-)
Nisem še utegnil poskusiti.

Kar nekaj časa pa sem porabil, da sem sploh karkoli spravil na
PCja, ki nima običajnega disketnika (šparanje :( ).  Dokler nisem
BIOSu povedal, da floppy je (čeprav ga v resnici ni),  so vse
inštalacije blokirale.  Mogoče je to odvisno tudi od matične plošče.

Kernel 2.4-test12:  katero glibc knjiznico potrebuje in kaj vse
je treba nadgraditi? Saj bom našel, a če kdo ravno ve odgovor...
Tako, zdaj pa na Beowulf-HOWTO.

Lep pozdrav,
              Jure

On Fri, 29 Dec 2000 polz na writeme.com wrote:

> Jaz imam G400 in sumim, da potrebujes najmanj sledece:
> X 4.0.1, mogoce celo 4.0.2
> G200, G400 in G450 precej podobne - meni je npr. G400 deloval kot G200,
> DRI 2.0 imajo namrec sele test10 in naprej, sumim, da tudi morebitno podporo
> za G450. Dobra novica je, da ti bo, ce ti bo sploh kaj delovalo,

Dodatne informacije o seznamu Starilist