[ LUGOS ] ZIP kot boot disk

polz na writeme.com polz na writeme.com
Pet Dec 29 09:52:32 CET 2000

> Pravzaprav prevajam kernel, ker mi nikakor ne uspe
> spraviti k delovanju Matrox G450 grafikulje.
> Je slednje komu uspelo?

Jaz imam G400 in sumim, da potrebujes najmanj sledece:
X 4.0.1, mogoce celo 4.0.2
Kernel 2.4.0-test11, v test10 G450 verjetno ni podprt
(grep G450 * v drivers/video/matrox/ ne vrne 0).

Mozno je tudi, da bos moral kak kos kode napisati sam - spomnim se, da so si
G200, G400 in G450 precej podobne - meni je npr. G400 deloval kot G200,
moral sem samo dodati PCI identifier v kernel in X source :).
Seveda je to dober nacin, da sesujes masino. Ce ne bo 0 delovalo, lahko
pocakas se kak teden, da "iz lufta" padejo driverji.

DRI 2.0 imajo namrec sele test10 in naprej, sumim, da tudi morebitno podporo
za G450. Dobra novica je, da ti bo, ce ti bo sploh kaj delovalo,

Dodatne informacije o seznamu Starilist