[ LUGOS ] slike

Jure Menart jure na netgate.activetools.si
Pon Avg 28 09:34:19 CEST 2000

Pozdrav!

Mogoce sm mal pozn, vendar je program z imenom compupic meni zlo pri srcu.
URLja nebi vedu, vendar se ga da lahko najdt (freshmeat, linuxberg).

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure