[ LUGOS ] Predavanja

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Sob Avg 26 13:42:58 CEST 2000

HI!

Mogoce bi bilo dobro naredit kaka predavanja na temo zascite omrezja. Po
moznosti v
MB oz. bliznji okolici.
Mislim, da bi se dalo naredit kaksno predavanje kako postaviti dobro
delujoco in
stabilno omrezje.

Lp,Mitja

Miha Tomšič wrote:

>         Hojla!
>
> Vabim vse potencialne predavatelje, da se mi javijo z zanimivimi temami za
> predavanja. Prav tako pa poslušalce vabim, da povedo kaj si še želijo
> slišati na predavanjih.
>
>         Miha...
>
>  - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
begin:vcard
n:Znidaric;Mitja
tel;cell:+386 (0)31 801 728
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
note;quoted-printable:I am so sorry, but I have to change my e-mail address. This one (mitja.znidaric na guest.arnes.si) will expired at 01.October 2000.=0D=0AI have already have new one: boot na email.si .=0D=0AThank you for your understanding!=0D=0ABest regards,=0D=0AMitja Znidaric
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist