[ LUGOS ] Sendmail in linuxconf

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Čet Avg 17 21:24:15 CEST 2000

> ja verjetno si se kam kliknu, ce ti ne dela niti ping ;)
> Mogoce bi bilo boljse ce bi vprasal na listo pa bi ti povedli kaj kam
zapisat
> in nebi uporabil linuxconfig.
> po vsej verjetnosti si si pa disablal eth pa ti zato ne dela, ker ni mreza
gor
> postavljena.
> Torej pejt na masino pa poglej ce mas mrezo UP .

Ja hvala za odgovor. Mrežo sem pogledal že prej in vse dela OK.
Gledal sem tudi v sendmail.cf in tudi tam je pravilno vpisan ime email
serverja.

Tako, da mi še sedaj ni jasno kaj bi blo narobe.

Lp, Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist