[ LUGOS ] Sendmail in linuxconf

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Čet Avg 17 09:15:30 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000 21:48:36 +0200, Dejan Klancar said:

> Zdravo!
>
>  A je res, da če nastavljaš mail server preko linuxconfa, da so potem hudi problemi.
>  Namreč z linuxconfom sem si nastavil mail server, sedaj pa ga sploh ne morem pingat tega serverja.

ja verjetno si se kam kliknu, ce ti ne dela niti ping ;)
Mogoce bi bilo boljse ce bi vprasal na listo pa bi ti povedli kaj kam zapisat
in nebi uporabil linuxconfig.
po vsej verjetnosti si si pa disablal eth pa ti zato ne dela, ker ni mreza gor
postavljena.
Torej pejt na masino pa poglej ce mas mrezo UP .

>  Lahko, da sem usekal kje mimo, ampak pingat al pa telnetat bi se pa moral dati ane?
>
>  Kaj bi blo narobe?
>
>  lp, Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist