[ LUGOS ] BLACK PRINT ?....

Ales Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Čet Avg 24 23:18:42 CEST 2000

> Mogoce res gledam prevec filmov, vendar me zanima, ali se da in kako se
> da narediti log file kamor se zapisujejo CISTO VSE operacije (tudi to
> kar delajo userji in pa drugi, ki se slucajno pojavijo na masini), ki se
> izvajajo na serverju. Ali ze obstaja kaksen freeware ali kaj podobnega?
> Ali se to ze kam zapisuje, pa jaz nisem nasel(namrec ta log file sem
> skusal poiskati pa ga nisem nasel)? Ce ne obstaja (uporabljam RH 6.1.),
> kako se to naredi, da se vse pise v log file.

V $HOME direktoriju je datoteka .bash_history al neki takega. v tem fajlu so
zapisani vsi ukazi, ki jih je uporabnik vpisal v bash.
Pol pa mas se loge od Apachea, Sambe... v, ce se ne motim, /var/log/*
Upam, da sem pomagal!
LP,

AJ

Dodatne informacije o seznamu Starilist