[ LUGOS ] BLACK PRINT ?....

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Čet Avg 24 16:06:38 CEST 2000

Pozdravljeni!

Mogoce res gledam prevec filmov, vendar me zanima, ali se da in kako se
da narediti log file kamor se zapisujejo CISTO VSE operacije (tudi to
kar delajo userji in pa drugi, ki se slucajno pojavijo na masini), ki se
izvajajo na serverju. Ali ze obstaja kaksen freeware ali kaj podobnega?
Ali se to ze kam zapisuje, pa jaz nisem nasel(namrec ta log file sem
skusal poiskati pa ga nisem nasel)? Ce ne obstaja (uporabljam RH 6.1.),
kako se to naredi, da se vse pise v log file.

Hvala za ve odgovore!

Lep pozdrav!

Mitja

begin:vcard
n:Znidaric;Mitja
tel;cell:+386 (0)31 801 728
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist