[ LUGOS ] Memory

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Ned Avg 6 13:10:30 CEST 2000

On Sun, 6 Aug 2000, Borut Mrak wrote:

> On Sat, Aug 05, 2000 at 11:21:54PM -0700, Tori Andraz wrote:
> [kernel killa procese]

> Kolikor sem sledil kernel mailing listi, se zadevi rece OOM-killer,
> killa pa random proces. Oz. poskusi ugotovit, kdo je prestopnik in
> ga killa...

Jaz sem neki bral in sem razumel da ne poskusajo ugotoviti kater proces je
to naredu, ker je to prevec tricky in lahko naredi vec skode kot koristi,
... je bilo pa par patchov za ta 'inteligentni' kill objavlenih, ampak
afaik noben ni v kerenlu
kot sem reku, mislim da je celo po enmu standardu (posix?) to da mora v
takem primeru bit random process...

zdajle sem iskal po sourcih pa nicesar pametnega najdu... anyway res je
dobr vedt kako se kernel obnasa v takih primerih...

sicer pa to ni problem pogruntat...
while (1) {char a*=malloc(1);*a=1;}~

... przges topa in gledas kaj se dogaja

> Je pa to (kolikor vem) opcija, ki jo moras posebej vkljuciti v kernel.
> Gotovo je v 2.4, za 2.2 ne vem.

V 2.4-test5 je zagotovo ni ...

> Mogoce sem zadevo zamenjal s cim drugim...upam da ne. To ni ravno moje
> podrocje.

> S swapom pa malo pozneje. Not a major difference.

yap...

> Videl sem ze veliko hujse primere. V zadnjih par dneh. Mnogokrat.
> Na sistemu, ki ga raje ne imenujem, ampak si ne zasluzi biti Unix,
> ceprav izhaja iz BSD-ja.

:)) enlighten us ....

Lep Pozdrav
Andraz Tori