[ LUGOS ] Memory

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Avg 6 01:53:45 CEST 2000

On Sat, Aug 05, 2000 at 11:21:54PM -0700, Tori Andraz wrote:
[kernel killa procese]

> a si sure.. mislm malo wierd, ker se mi zdi da sem jaz slisal drugace...
> random kill bi moral izvest...

Kolikor sem sledil kernel mailing listi, se zadevi rece OOM-killer,
killa pa random proces. Oz. poskusi ugotovit, kdo je prestopnik in
ga killa...

Je pa to (kolikor vem) opcija, ki jo moras posebej vkljuciti v kernel.
Gotovo je v 2.4, za 2.2 ne vem.

Mogoce sem zadevo zamenjal s cim drugim...upam da ne. To ni ravno moje
podrocje.

S swapom pa malo pozneje. Not a major difference.

Videl sem ze veliko hujse primere. V zadnjih par dneh. Mnogokrat.
Na sistemu, ki ga raje ne imenujem, ampak si ne zasluzi biti Unix,
ceprav izhaja iz BSD-ja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
We have enough youth, how about a fountain of SMART?

Dodatne informacije o seznamu Starilist