[ LUGOS ] Nadlezni 'izreki'

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Avg 31 08:47:26 CEST 2000

No Rok,še enkrat:

On Wed, 30 Aug 2000, Marko Cuk wrote:
> [...]

tega izpisuje login(/bin/login),odstranis ga z tem,da ustvaris .hushlogin
file v home direktoriju.

To pa je fortune. Jaz sem ga prvic srecal na slacku 4,ko sem root-u
spremenil shell iz basha v tcsh. Prej sploh nisem vedel za obstoj cesa
taksnega.Ce bi ze prej napisal,da je vsakic nekaj drugega,bi vedel ta
mislis fortune. Preglej /etc/profile in /etc/csh*

Tudi mozno,samo ti so po instalaciji ponavadi prazni,ce bi jih Rok sam
spreminjal,bi to verjetno vedel.
> /etc/motd ?? /etc/issue.* ??
> Cuk

LeP PoZdRaV,