[ LUGOS ] Dialin

Andrej Mršek andrej.mrsek na amis.net
Čet Avg 24 12:23:02 CEST 2000

Ni mi cisto jasno kaj bi sploh rad.

>Od doma poklicem modem, vendar modem kar klice, klice, klice, kot
>da drugega modema ne bi bilo doma...

Od doma klices drugi modem -doma ?

>Drugi modem pa se na klic odzove in
>zacne piskati... Zakaj ne zacne tudi domaci modem piskati?

Se pravi, ko klices od doma se druga stran odzove?

Torej kaj bi sploh rad napravil?
1. Ali postavljas dial-in streznik z zeljo, da bi ti klical v sluzbo na
streznik?
2. Rad bi klical v sluzbo, potem pa da se linija prekine in te on poklice nazaj
(dial-back), zato da prihranis telefon?

Predvidevam, da mislis na varinato pod tocko 2., bilo pa bi dobro, da to
potrdis. Ali ti dela zadeva pod tocko 1?
Ker po mojem mnenju je pametno zadevo resiti v dveh korakih:
1. Postavi Linux streznik v sluzbi, tako, da ti dela kot dial-in strteznik in
ga od doma lahko priklices, se povezes in delas
2. Kot dela zadeva pod tocko 1. se lotis dail-back funkcije.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist