[ LUGOS ] Dialin

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Čet Avg 24 10:42:17 CEST 2000

> Domaci modem ne zacne piskati, ker ze prej odlozi.
> Nastaviti moras, koliko casa naj modem caka, preden obupa
> nad klicem.

Domaci modem niti ne dvigne slusalke, ampak kar zvoni in zvoni (cakal sem,
da je zvonilo 10x)

> Sicer pa na serverju lahko nastimas, da bo cakal samo 1 ring -
> ATS0=1

Na serverju mora biti nastavljen ATS0=0, ker tako mgetty poslje modemu ATA
komando, in se ne odziva sam na klic. To preprecuje, da ce bi bil server
down, da bi modem odgovoril in se ne bi nic zgodilo. Torej ce je server
down, modem sploh ne odgovori.

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist