[ LUGOS ] Memory

polz na writeme.com polz na writeme.com
Sob Avg 5 22:36:16 CEST 2000

Tako se obnasajo kerneli od 2.2 naprej.
Dodaj append mem=192 v lilo.conf, kot so ti ostali povedali in postimaj
si swap (magari v swapfile-u).
Brez swapa ti bo masina vsakic ruzila, ko bo RAMa zmanjkalo.
Ce se ne motim, se masina ne sesuje, samo zelooooo dolgo rabi, da se postavi
nazaj. Ce se ne motim, se mi je enkrat po kaki uri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist