[ LUGOS ] Memory

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Avg 5 19:56:20 CEST 2000

On Sat, 5 Aug 2000, Matej Spiller wrote:

> Halo,
>
> Imam probleme z RAM-om pod Linux-om. Swapa nisem nastimu, ker mam zadost
> rama. Na maticni plosci imam 192 MB rama, vendar mi ga linux uporablja
> le kot 64 MB. BTW. Ko mi tako zmanjkalo rama (64 MB) in to ravno pri
> kompajlanju enga java fajla pod X-i, mi je zacel disk nekaj brati ali
> pisati, ceprav nimam nastimanega SWAP-a. Pri tem mi je Linux cist
> zablokeru. Pomagu je le hard reset. Kaksno pojasnilo???

najbolje nostavna resitev v lilo boot line napisi mem=192M
glede tega zakaj je pa disk zacel delat pa .. hmm ne wem, default
obnasanje kernela ob zmanjkanju pomnilnika je da killne nakljucni proces
(mislim da je to celo obnasanje po nekem standardu .. :)
seveda je to obnasanje kernela ko spodleti njegov kmalloc, sicer preprosto
rece da aplikacija ne more vec dobit spomina

Morda je preprosto ubil nek proces, dobil spomin in naprej veselo bral in
pisal, se vedno ti nebi smel cisto zablokirat, ampak .. kaj pa ves, SWAPa
si niso izmislili kar za hec... Se vedno pa nebi smel pod nobenim pogojem
zamrznit, v tem primeru gre za kernel bug (ali pa bug kake
aplikacije ki se je ganjala z root capabilitiji in ji je uspelo na kak
tweaked way zmesat vse - xfree86 comes to mind)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist