[ LUGOS ] Debian 2.2 je na voljo

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Sre Avg 16 09:48:24 CEST 2000

> Ne bi bilo bolj smiselno zadeve mirrorati iz ftp.si.debian.org? Poleg
> normalnega arhiva so tam tudi ze pripravljeni image za CDje.

Obstajata dve varianti:
a) Na Arnesu pobrisemo debian mirror - saj je en ze na ftp.si.debian.org.
Prednost je manjsa poraba pri nas, ker je Debian kar zajeten.

b) Za redundanco (ce slucajno ftp.si.debian.org pade dol) imamo lahko mirror
tudi pri nas. Samo, ker je redundanca edini argument zanj, ga potem nima
smisla mirrorirati od njih.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist