[ LUGOS ] Debian 2.2 je na voljo

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Avg 16 09:37:48 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Matija Grabnar wrote:

> Bomo videli. Tiste tri image sem zadnjic delal cel dan, downloadali
> so jih pa samo trije.

Verjetno ne mores primerjati neke beta verzije s koncno verzijo. Tudi cas
ni ravno primerljiv, saj je ta beta verzija bila aktualna le nekaj tednov,
nova redna verzija pa zna biti zanimiva vec kot eno leto.

> Trenutno niti ftp.de.debian.org, iz katerega mirroriramo
> package ne dela, tako da se vedno nimamo koncnega debiana na ftp.arnes.si

Ne bi bilo bolj smiselno zadeve mirrorati iz ftp.si.debian.org? Poleg
normalnega arhiva so tam tudi ze pripravljeni image za CDje.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist