[ LUGOS ] Samba ....

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Sob Avg 5 13:20:36 CEST 2000

Zivjo,

meni lepo delujejo encrypted passwords tudi na win98 masinah. Niti nisem
nicesar posebej moral popraviti, da je to delovalo. Sem samo na sambi
vklopil encrypted in je delovalo.
Kar se pa tice lokaliziranga serverja, ki bi imel userje in passworde za
celotno mrezo si pa oglej NIS howto, potem pa se howto v distribuciji
sambe, ki govori o NIS-u (mislim, da je tam), ce ga pa tam ni, pa pobrskaj
malo po www-ju od sambe (www.samba.org), kjer bos nasel link
"Documentation", ce pa tam ne bo, pa poisci malo po samba mailing listi,
na www.samba.org je link "Archives".

lp,

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist