[ LUGOS ] Samba ....

Rok Bajec rok223 na email.si
Sob Avg 5 11:44:13 CEST 2000

Zivjo

postavljam Samba File server in me mori nekaj stvari. prvo je to da ce
sem hotel da se folk s M$ windows 98 in nt masinami poveze na sambo s
svojim geslom, sem moral vkljucit plain passworde, kar pa ni ravno dobro
zasciteno, saj nimam switcha ampak hub. kako je treba nastimat sambo, da
bo delovalo tudi na kriptirane passe ... no druga stvar je pa to, kako
naredit in kaj naj si preberem,da bom lahko naredil server kjer se bojo
hranila uporabniska imena ter gesla (zgleda da kr neke vrste domeno ..
al kako se rece) pa da bo uporabno tako iz linuxa kot iz winsev

lp

ROk

Dodatne informacije o seznamu Starilist