[ LUGOS ] pentium vs celeron

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Tor Avg 8 21:39:06 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Bostjan Mercun wrote:

> Ko sva ze ravno pri apache-ju... Moti me to (med drugim), da ima log
> file-e v /usr/local/apache direktoriju. Jaz bi jih imel raje v
> /var/log/apache, ker imam v /var/log vse ostale loge. Tako stvar moram
> delati ali na vsaki masini posebej, ali pa naredim paket in s tem nimam
> vec skrbi. Saj dela ni veliko, ampak parkrat po malo je kmalu prevec.

Ja madonca, pa saj pri kompilaciji apache-a lahko zamenjas default log
direktorij z eno od direktiv pr ./configure ukazu. Ce pa se ti ne da, pa
lahko v httpd.conf nastavis direktorij za log (ce se ne motim, ce se, me
popravit).

./configure --help ti bo povedal tocno kako se to napravi.

Pa sem mislil, da ze vsak ve, da se dajo te stvari ob kompilaciji
nastavit.

brez zamere,

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist