[ LUGOS ] pentium vs celeron

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Tor Avg 8 20:00:53 CEST 2000

Zivjo

On Tue, 8 Aug 2000, David Klasinc wrote:

> Temu se izognes tako, da vsak malo 'vecji' paket v stilu apache, squid,
> samba instaliras v /usr/local/<somedir>.
>
> Tiste malenkosti, ki bi jih pa rad imel v pathu pa instaliras v /usr/local,
> tako da binarne datoteke potem v /usr/local/bin.

S tem se strinjam. Tocno to sem jaz pocel. Tezava je v tem, da cez pol
leta oz. po instalaciji vec kot 10 programov (karkoli ze pride prej) ne
ves vec, kateri od stiridesetih programov v /usr/local/bin direktoriju
pase h tistemu paketu, ki bi se ga rad znebil.

> in to je to. Ko pa gres na drugo verzijo apacha, pa tako ali tako samo httpd
> zamenjas. :)

No pri apacheju slucajno ves, katere programe moras imeti v poti. Motijo
me bolj knjiznice, ki jih moras instalirat zato, ker jih rabi program, ki
bi ga rad sprobal. V takem primeru dobis pet knjiznic in pet header
file-ov, ki na koncu pristanejo v /usr/local/include, tako kot ze
prejsnjih trideset. Cez en mesec bos rabil eno uro, da bos vse
nasel. Takih stvari po instalaciji nikoli vec ne pogledas.

V bistvu se mi je potreba po tem pojavila, ko sem hotel ugotovit ali so se
vsi file-i taki, kot po instalaciji. Ugotovil sem, da razen da isti paket
instaliram na enako masino tega ne morem ugotovit. Apacheja ne bom sel se
enkrat prevajat, da bom siguren, da je "pristen". Takrat, ko sem
postavil masino se nisem delal kaksnih arhivov prvotnega stanja in si se
nisem mailal md5 sumov instaliranih datotek.

Ko sva ze ravno pri apache-ju... Moti me to (med drugim), da ima log
file-e v /usr/local/apache direktoriju. Jaz bi jih imel raje v
/var/log/apache, ker imam v /var/log vse ostale loge. Tako stvar moram
delati ali na vsaki masini posebej, ali pa naredim paket in s tem nimam
vec skrbi. Saj dela ni veliko, ampak parkrat po malo je kmalu prevec.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist