[ LUGOS ] dd if=/dev/sda1 | gzip > image

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Avg 23 07:53:05 CEST 2000

On Tue, 22 Aug 2000, Tori Andraz wrote:

> Ne wem, ampak za zacetek probaj sweepat celotn prazen disk (lahko probas
> tako da ustvaris datoteko in zacnes vanjo pisti same nule ad infinitum -
> dokler ne zmanjka diska) potem jo pa zbrisi,...
> no potem pa zapakiraj in stvar bo taka kot si si jo zelel:)
> ali pa tudi ne ..

Bo, bo. Vsaj pri meni se je ta finta odlično obnesla.

> Ni vrag da bo.. saj domnevam da ti kartica zna sama zaznati kje je mreza
> in kje ni nic
> .. stare kartice so mele config progy v dosu, ampak mislm da so 3com
> solidna zadeva
> in bi morale to avtomagicno narest

Teoretično da, ampak imam pa v Linuxu slabe izkušnje s tem. Sem zaradi
tega nehal uporabljati 3com-ovo avtomagiko. Če ne bo šlo gladko,
priporočam uporabo konfiguracijskega programčka.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)5 3722020

 matjaz.terpin na comcom.si