[ LUGOS ] dd if=/dev/sda1 | gzip > image

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sre Avg 23 07:24:42 CEST 2000

Iztok Petek wrote:

> V glavnem rad bi naredil image particije in jo hkrati stisnil, da ne bi bila
> 3G.
> sda1 = 3G, zasedeno pa je 170M (w**98); vendar mi je delal image večji kot
> 400M, potem sem pa prekinil.
> Mi je ghost edina možnost?

Ne wem, ampak za zacetek probaj sweepat celotn prazen disk (lahko probas
tako da ustvaris datoteko in zacnes vanjo pisti same nule ad infinitum -
dokler ne zmanjka diska) potem jo pa zbrisi,...
no potem pa zapakiraj in stvar bo taka kot si si jo zelel:)
ali pa tudi ne .. v bistvu ne poznam algoritma gzip, upam da ima kako
moznost extremly long RLE encodiranja...
ghost pa ne wem kaj je

> Pa še network card.
> Imam 3com Etherlink III, ki je combo (UTP+BNC). Trenutno je manjša mreža
> preko BNC, v kotu pa sameva en PC samo z UTP kartico. Bo delovalo če po
> potrebi na 3com kartici BNC odklopim in priklopim UTP?? (shemo kako se žice
> v kablu križajo bom že našel).

Ni vrag da bo.. saj domnevam da ti kartica zna sama zaznati kje je mreza
in kje ni nic
.. stare kartice so mele config progy v dosu, ampak mislm da so 3com
solidna zadeva
in bi morale to avtomagicno narest

> Za odgovore vnaprej hvala!!

Ah, ni za kaj..