[ LUGOS ] Internet, tipkovnica in kdevelop

Jure Menart jure na netgate.activetools.si
Pet Avg 18 15:12:15 CEST 2000

Jest sm opazil zelo zanimivo zadevo glede kppp in ce napises skripto za pppd... nekak pri kppp traja velik vec casa za sihnorizacijo... in sploh zelo cudno deluje... mnoogokrat kr strajka in podobno...

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure