[ LUGOS ] Internet, tipkovnica in kdevelop

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 18 12:12:42 CEST 2000

On Fri, Aug 18, 2000 at 11:56:19AM +0200, Gregor Pirnaver wrote:
> Čisto informativno me zanima, kaj je narobe s kppp?

Jaz imam z njim same slabe izkusnje. Res da je od tega minilo ze
veliko casa, vendar priokus ostane. Slabo je (bil) dokumentiran,
predvsem pa se mi je zagabil s sporocili tipa "Daemon has died
unexpectedly". Why bother? Vsaka distribucija ima kaksno bolj
pametno orodje, s katerim se da marsikaj zavtomatizirat (recimo
pobiranje maila ob povezavi), cesar se direktno v kppp-ju ne da.

Vsekakor pa je meni lepse reci pon provider kot pa 5x kliknit
za isto stvar.

Borut
borut.mrak na ijs.si
What is this? Some kind of a joke? Oh, it's Windows...

Dodatne informacije o seznamu Starilist