[ LUGOS ] kernel 2.4.0-test6 in moduli

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Avg 22 18:02:24 CEST 2000

On Tue, 22 Aug 2000, Bostjan Tursic wrote:

> Ko pozenem depmod -a, se mi ne kreira file /lib/modules/
> 2.4.0-test6/modules.dep.  Oz. se kreira ampak dolzine 0.

Wem da so modutils od redhata 6.1 prestari da bi jih ob kompilaciji
kerenela make modules_install uspesno uporabil (6.2 je ze ok- i think)

> ko pozenem xawtv -c /dev/video1 dobim  modprobe: Can't locate module
> char-major-81-1..
> V primeru da module pozenem rocno insmod, zadeva dela.

Morda je problem tudi to da nimas aliasa prav nastavljenega
Ce slucajno RH 6.1 uporabljas je tudi to da se zdaj uporablja modules.conf
in ne conf.modules

> imam insmod version 2.3.9, kernel  2.4.0-test6..
> S kompilanjem kernela nisem imel tezav (make dep, make bzImage, make modules,
> make modules_install), potem prestavim System.map, in bzimage, in pozenem lilo,
> in dela.. tuki nevem ce sm se kej zmotu;)

Hmm probi ce modprobe dela... ce ne potem ocitno depmod ni naredil svojega
joba kot je treba...

Sicer pa poglej ce imas alias nastavljen pravilno

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist