[ LUGOS ] kernel 2.4.0-test6 in moduli

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Tor Avg 22 17:03:30 CEST 2000

Re!
Zaradi USB podpore in webcam-a, sm presel iz 2.2.14 na 2.4.0 kernel.
Vse dela ok, vendar imam problem z moduli.
Imam USBweb-cam ki dela uredu, z ov511, ki je skompilan v kernelu.
Poleg tega imam pa tudi avermedia tv capture 98, ki je kot modul.

v /etc/modules.conf imam lepo:
# i2c
alias char-major-89     i2c-dev
options i2c-core        i2c_debug=1
options i2c-algo-bit    bit_test=1

#nov bttv
alias char-major-81     videodev
alias char-major-81-1   bttv
options bttv            card=13
options tuner           type=5 debug=1

Ko pozenem depmod -a, se mi ne kreira file /lib/modules/
2.4.0-test6/modules.dep.  Oz. se kreira ampak dolzine 0.

ko pozenem xawtv -c /dev/video1 dobim  modprobe: Can't locate module
char-major-81-1..
V primeru da module pozenem rocno insmod, zadeva dela.

imam insmod version 2.3.9, kernel  2.4.0-test6..
S kompilanjem kernela nisem imel tezav (make dep, make bzImage, make modules,
make modules_install), potem prestavim System.map, in bzimage, in pozenem lilo,
in dela.. tuki nevem ce sm se kej zmotu;)

Aja z 2.2 kernelom mi je konfiguracija za avermedio delala ok.

Je mogoce fora v Kernel Module Loaderju ?

lp,
Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist