[ LUGOS ] passwd in cram-md5.pwd

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sre Avg 9 17:50:36 CEST 2000

* On 09-08-00 at 15:19 Borut Mrak (borut.mrak na ijs.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Bolj tezko...napises lahko PAM modul, ki bo to pocel, vendar se meni
> to ne zdi prakticno...jaz uporabljam ta feature predvsem zato, da
> imajo userji razlicne passworde za mail in shell.

> Mnja...sej ni tako tezko ;-]
+----and here the quote ends----+
Pozdrav!

Napisal sem bash skripto, ki bi spremenila geslo, se prej preveri ce se staro
geslo ujema in preveri ce je dvakrat vtipkano geslo pravilno, je pa en problem
- namrec to, da mora biti celoten postopek izvrsen pod root-om - ker je on
  edini, ki lahko pise v ta file (/etc/cram-md5.pwd), kljub temu, da sem
skripto nastimal na suid root.

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist