[ LUGOS ] pentium vs celeron

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Sre Avg 9 14:22:17 CEST 2000

Zivjo

On Tue, 8 Aug 2000, Gasper Lakota - Jericek wrote:

> Ja madonca, pa saj pri kompilaciji apache-a lahko zamenjas default log
> direktorij z eno od direktiv pr ./configure ukazu. Ce pa se ti ne da, pa
> lahko v httpd.conf nastavis direktorij za log (ce se ne motim, ce se, me
> popravit).
>
> ./configure --help ti bo povedal tocno kako se to napravi.
>
> Pa sem mislil, da ze vsak ve, da se dajo te stvari ob kompilaciji
> nastavit.

To je ze prevec oddaljeno od prvotne teme.
Apache je bil samo primer. Tudi logi so bili samo primer. Bistvo je
porabiti za vse skupaj cim manj casa in dela. Vsakic prestavljati
direktorije in konfiguracijske file-e zame ni najbolj optimalna resitev.

Drugace pa za prestaviti loge poznam vsaj tri nacine zdajle iz glave,
ampak kot sem rekel, to ni to...

> brez zamere,

Ni problema, tudi jaz kdaj brcnem v temo:>

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist