[ LUGOS ] named & sygate & mailserver

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Avg 21 21:25:44 CEST 2000

On Mon, Aug 21, 2000 at 09:06:37PM +0200, Nejc Skoberne wrote:
> Tocno tako sem naredil. Samo da je namesto fake.net pac firma.si, ki je
> tudi lahko fake (ki pa je tudi real, vendar windows box itak ne ve, da
> je real in itak uporablja za DNS server linux-a, ki seveda resolva
> firma.si v 192.168.0.3).

Ali imas narejeno tudi reverse zono 0.168.192.in-addr.arpa. ? Verjetno
linux box hoce preverit kaksen naslov, pa ga ne najde in gre gledat ven.

Borut
borut.mrak na ijs.si
<Dody_> kok kej kista pozre elektrike...brez monitorja..
<idiot> Dody_:do 100W recimo
<idiot> povprecn pc
<idiot> ce laufa windowse potem 500, ker swapa

Dodatne informacije o seznamu Starilist