[ LUGOS ] named & sygate & mailserver

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pon Avg 21 21:06:37 CEST 2000

> naredi si domeno fake.net (192.168.x.x)
>
> postavi na linuxu master dns za fake.net
> masine nastavi kot da so v fake.net (smtp.fake.net...cache.fake.net....)
>
> torej...ko bo kdo na LANu (in fake.net) hotel poslat/brat posto (iz
> smtp/pop3 fake.lan) bo to storila LOKALNO, ker je master DNS lokalno in ne
> bo spraseval root (.) dns streznike.

Tocno tako sem naredil. Samo da je namesto fake.net pac firma.si, ki je
tudi lahko fake (ki pa je tudi real, vendar windows box itak ne ve, da
je real in itak uporablja za DNS server linux-a, ki seveda resolva
firma.si v 192.168.0.3).

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist