[ LUGOS ] Memory

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Avg 7 13:01:33 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Rok Papez wrote:

> S tem izves koliksen je najvecji blok pomnilnika, ki ga lahko alociras
> z malloc() klicem, ni pa to enakovredno "uporabi" toliko in toliko
> pomnilnika.

Tega se sicer zavedam, da ni nujno, da z vecimi manjsimi kosi ne bi slo
morda alocirati vecje skupne kolicine pomnilnika, kot je pa velik najvecji
mozni posamezni kos (recimo kaksni nadomestki OS mi tukaj pridejo na
misel), ampak Metodove razlage mi ze s tem obstojecim(!) programckom ni
uspelo potrditi.

> Marsikateri pametnejsi OSi ti pravzaprav sploh ne dodelij pomnilnika
> dokler ne opravis dostopa do njega, malloc() ti v tem primeru samo
> rezervira obmocje navideznega pomnilnika, ki se napolni z fizicnim
> pomnilnikom sele ko opravis prvi dostop do njega.

Ja, vem. Ampak Metod je razlagal, da nekateri OSi dodelijo procesom vec
pomnilnika, kot imajo na razpolago *navideznega* pomnilnika, ce procesi
pomnilnika dejansko ne potrebujejo toliko. Ker jaz do dodeljenega
pomnilnika nisem nikoli dostopal, bi ga torej moral dobiti v takorekoc
neomejenih kolicinah, oz. dokler ne bi zmanjkalo naslovnega prostora ali
kaj podobnega. Pa nikjer ni bilo tako.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist