[ LUGOS ] Memory

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 7 12:34:27 CEST 2000

Zivjo!

Ales Casar wrote:

> Za preizkus sem pognal spodnji program, ki sem ga spisal nekoc, ko me je
> zanimalo, koliko pomnilnika lahko z malloc alociram.
>
> int main()
>     printf("%.4f MB\n", (double) size / 1048576.0);

S tem izves koliksen je najvecji blok pomnilnika, ki ga lahko alociras
z malloc() klicem, ni pa to enakovredno "uporabi" toliko in toliko
pomnilnika.
Marsikateri pametnejsi OSi ti pravzaprav sploh ne dodelij pomnilnika
dokler
ne opravis dostopa do njega, malloc() ti v tem primeru samo rezervira
obmocje navideznega pomnilnika, ki se napolni z fizicnim pomnilnikom
sele
ko opravis prvi dostop do njega.

lp,
Rok.