[ LUGOS ] Avtomatski odgovor

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Avg 13 12:48:59 CEST 2000

Zivjo!

On Mon, 17 Jul 2000, Iztok Umek wrote:

> Ce uporabljas skupaj s sendmailom tudi procmail, potem uporabi .procimail

< snip snip snip >

> LP,
>   Iztok

V lugosu smo sklenili, da vsak mesec izberemo nekoga, ki je napisal
v lugos-list dober odgovor na zastavljeno vprasanje in ga nagradimo s
simbolicno nagrado, z vrckom za kavo.

Za mesec Julij si bil izbran prav ti :-) in sicer zaradi svojega
odgovora na debato "Avtomatski odgovor".

Prosil bi, da mi na moj privatni naslov posljes naslov kamor ti lahko
posljemo nagrado.

--
best regards,
Rok Papez.