[ LUGOS ] dcc chat na firewall/masq masino

Bostjan Muller neonatus na clj1-49.dial-up.arnes.si
Ned Avg 13 13:06:54 CEST 2000

Pozdravljeni!

Imam problem z dcc chatom... namrec ce se hocem z masine, ki je za firewallom z
maskerado na bota, ki laufa na samem firewall-u mi to ne dela - bot povezavo
takoj izgubi - enako se zgoci, ce na firewallu zazenem BitchX in se nato z
masine na mrezi poskusam povezati na BitchX z dcc chat-om, deluje pa v obratni
smeri - iz firewall-a se lahko povezem preko dcc-ja na kliente na lokanlni
mrezi. Iz lokalne mreze se lahko ravno tako preko dcc-ja povezujem na kliente
izven mreze (na internetu). Zanima me ce kdo ve kje je problem tu in kako ga
odpraviti. Na firewall-u imam zalaufan masq irc modul, tudi sam irc port ni
blokiran.

Sistem na firewall-u je Slackware 7.0 s kernelom 2.2.16
Eggdrop je verzija: 1.4.3, bitchx pa 1.0c16 z invite patchem.

Vnaprej hvala za pomoc!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist