[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sre Apr 19 01:24:58 CEST 2000

Igor Furlan wrote:

> ZAKAJ ??    res me zanima !!!  NE ZELIM PRICETI  VOJNE !!

Zakaj noben resno ne razmislja o Debianu? ... mislm 2.1 je res orto killer
:)apt-get rox da world ... (avtomatsko upgradanje vseh ali samo dolocenih
paketov,
... vse knjiznice ki jih rabjo avtomatsko dlja... mislm .... tuki kakor vem do
zdej prekasa vse ostale distribucije - correct me if i am wrong...)

glibc 2.1 ready ...
heh, nad 3000 paketov ze nastimanih, zlo hitr response time na buge...
za razliko od nekaterih izkusejn prijateljev z drugimi distribucijami tukaj
paketi delajo 'out of the box' - oz bolj natancno
'out of the net' :)
Gnome notr sploh orto (sam gnome je res se a bit immature za tiste k rabjo 24x7
desktop ...:)

What else could a sane man wish for? (...ok except, girls & lots of money...)

LP
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist