[ LUGOS ] lost+found

pingvin pingvin na koroska.net
Sre Apr 19 12:07:59 CEST 2000

Pozdravljeni,

zanima me, ce kdo pozna resitev za ta problem....linux se mi je zaradi
prekinitve napajanja "sesul", se  pravi v lost+found je prestavil datoteke
za katere ni vedl kam spadajo...zanimivo pa je, da jih linux in aplikacije
znajo uporabljat.....ce se pa gres sprehajat pa direktorijih je pa stvar
takale:

#pwd
/
#cd home
#pwd
/home
#cd ime
#pwd
/home/lost+found/ime

A obstaja kaka resitev za tole? Sistema ne morem prenalagat, ker na njej
lavfa ingres...Sistem pa najbrz tudi ni vec nevem kako zanesljiv..tako da
nekaj je treba naredit. V skrajni sili tudi prenalaganje pride v postev.

Hvala,
Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist