[ LUGOS ] dialin

Matjaz Straus matjaz.straus na arnes.si
Pon Apr 24 07:26:41 CEST 2000

Vidim, da sem malo zabluzil s tem odgovorom. Verjetno si spraseval
po resitvi za dial-in (kot pise zgoraj v subjectu!) in ne po
dialup-u, kot sem napacno razumel. Imas torej masino, kamor klicejo
neki zunanji uporabniki. Poslji kaksen log z obeh strani, morda ti bo
kdo s te liste lahko pomagal...

Lep pozdrav,
Matjaz.

> Hojli,
>
> zakaj neki bi od klicanega (peer) zahteval PAP? Ce klices na ARNES,
> bo tole OK:

...skipped...

...skipped...

Dodatne informacije o seznamu Starilist