[ LUGOS ] dialin

Matjaz Straus matjaz.straus na arnes.si
Ned Apr 23 20:42:38 CEST 2000

Hojli,

zakaj neki bi od klicanega (peer) zahteval PAP? Ce klices na ARNES,
bo tole OK:

$ cat /etc/ppp/peers/ARNES
/dev/ttyS3
115200
defaultroute
-pap
noauth
noipdefault
user *username*
connect "/usr/sbin/chat -v -T 1797000 -f /etc/chatscripts/ARNES"

kjer je:

$ cat /etc/chatscripts/ARNES
TIMEOUT 30
REPORT CONNECT
ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT VOICE
ABORT "NO DIALTONE"
ABORT "NO ANSWER"
ABORT "RINGING\r\n\r\nRINGING"
"" ATZX6
OK ATDT\T
name: *username*
word: *password*

Ti to kaj pomaga?

Pozdrav,
Matjaz.

> no, spet eno vprasanje glede dial-ina :)
> zanima me samo neka. kaj za vraga naj bi pomenilo "No network protocols
> found" pri vzpostavljanju ppp-ja.
> user se lepo logira v sistem, ko pa zeli vzpostavit ppp mi debug od pppd
> najprej vrne "No network protocols found" za tem pa se "Could not
> [...]

$ man pppd

       require-pap
              Require the peer to authenticate itself  using  PAP
              [Password  Authentication Protocol] authentication.

Dodatne informacije o seznamu Starilist