[ LUGOS ] trenutna konzola

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sre Apr 26 22:42:41 CEST 2000

Ahoj...

Imam en problem (kot vedno)...

V Xih uporabljam xautolock - ki po nekem intervalu
brez premikov miske itd. pozene program, ki mu ga
podas kot parameter. Do sem vse lepo in prav. Vendar
pa bi ga jaz rad preprical, da tega ne bi pocel, ce
jaz nisem na konzoli na kateri so Xi, ker se stvar
pozene tudi ko sem v terminalski konzoli. Tega pa ne
maram, saj pozne nekaj CPUja, ker je bolj slaba masina,
pa tudi drugace ni posebnega razloga da nekje v ozadju
spara ekran.

Ce torej jaz namesto xlock-a pozenem neko skripto, ki
najprej pozene tty, bo vedno dobila nazaj isto konzolo,
sklepam, da ttyp0 ali nekaj takega, ker je bila skripta
pognana iz te konzole. Kako pa jaz ugotovim, katero konzolo
trenutno kaze ekran?

Hvala za odgovore...

Lp,
Jure Mercun