[ LUGOS ] zaposlitev

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Apr 26 22:34:56 CEST 2000

<Andraz.Tori1 na guest.arnes.si> @ Wed, 26 Apr 2000 - 13:15 >Re: [ LUGOS ]...

> 2. on presodi ali je ustrezen

Hmm...glede teh sporocil sem morda pristranski, ker mene ne motijo. :>
Bom jih opremil z ustreznim naslovom tako da jih lahko .procmail vrze
ven,ce jih ne marate. :>

Recimo: "Iscem zaposlitev" ter "Nudim zaposlitev". OK?

> Ali ze obstaja moderator na lugos.si ? nikjer ni zaslediti te informacije...

Obstaja. O;-)

Sprejemam pritozbe ter pripombe.

Ce vas kaksno sporocilo na LUGOS listah moti (lugos-bla excluded), mi ga
posljite + komentar KAJ/ZAKAJ vas moti. Bom premlel...ce bo tezka "hrana"
se bom posvetoval z krogom mordih starcev....

> ali bi se lahko ta pravila (v celoti) pojavila tudi na tudi
> http://www.lugos.si/delo/mailinglista.html (roman?)

Imel enak predlog...pred meseci....:-}

Bomo....cez preznike.

--