[ LUGOS ] latex, pozicioniranje texta :: nalepke

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Sre Apr 26 10:39:46 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, iztok pizorn wrote:

> zanima me, ce se da v latexu s koordinatimi dolociti, kam naj se neka
> beseda napise.
>
> npr. ce hocem, da se mi napise nekam na stran...
> \pisikoord[x,y] {to je niz.}
>
> in potem lahko nize poljubno razporejam po listu...

Uporabi paket pstricks. To je zbirka datotek, ki jih vkljucis z
\usepackage in ponujajo neke vrste vmesnik do PostScript ukazov.
Jaz to intenzivno uporabljam in ze skoraj avtomatsko v vsak
dokument napisem v glavi \usepackage{pstricks,pst-node}. :)
Nato pa veselo na delo: \psset{unit=1mm}\rput[lt](x,y){to je niz.}.
Ponavadi se to vkljuci v okolje pspicture, vendar se da delati tudi
"na surovo" ampak s tem nimam izkusenj. Poglej dokumentacijo, ki
pride s teTeX distribucijo; na voljo je zelo obsirna dokumentacija.
Na koncu pretvoris .dvi v .ps z dvips in pogledas, recimo, z gv.

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.